There is an underground parking lot at the basement of the hotel building. However, it is not open to hotel guest. Sin...
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There is an underground parking lot at the basement of the hotel building. However, it is not open to hotel guest. Since the hotel is located in the downtown centre and hence marking it very hard for hotel guests to find parking space. We spent 6,000 yen for 1 night of parking within 5-min walk to the hotel. It is the first time I have ever experienced such bad parking experience at a hotel.
The hotel lobby is located on 18/F of the building. And there is not enough sign from the hotel and no information counter at the G/F. We had to park our car, blocked the driveway and took an elevator to ask for parking information at the hotel lobby. Such unfriendly service is quite rare given our experience in Japan. I hope the hotel can open up slots at the basement parking to make it convenient for their hotel guests moving forward.
ホテルの建物の地下には地下駐車場があります。しかし、それはホテルのゲストに開放されていません。ホテルはダウンタウン中心部に位置しており、ホテルのゲストが駐車スペースを見つけるのが非常に困難です。ホテルまで歩いて5分以内に1泊6,000円を駐車しました。ホテルでこのような悪い駐車体験を経験したのは初めてです。ホテルのロビーは建物の18 / Fにあります。ホテルからのサインは十分ではなく、G / Fには情報カウンターがありません。私たちは車を駐車し、ドライブウェイを閉鎖し、エレベーターを利用してホテルのロビーに駐車情報を尋ねました。日本での経験から、このような不愉快なサービスは非常に稀です。私はホテルが地下駐車場にスロットを開けて、ホテルのお客様が前進するのに便利であることを願っています。
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